Racking

We live our art. And we have the scars to prove it!

Moderators: ARMNhammer, Soiled, vice, Duke EeLLington, FFarg, MaC2o6

Re: UNIQUENESS OF THE FEMME RACKING

Postby crimpDWPK on Tue Mar 04, 2008 5:19 pm

CHARM_ONE wrote:AS I AM A FEMALE.. RACKING AND GRAFFING FOR ME IS SOME WHAT EASY... I USE TO HIT ALMOST EVERY STORE WITH SPRAY PAINT WITH MY "GRANDMA PURSE" ITS FU#CKN HUGE! I WOULD COME UP ON AT LEAST 6 CANS.. AND JUST WALK OUT LIKE NOTHING... :D

i'd use a purse.
but i dont wanna look like a fag.
:cry:
Oregon is the sh*t. Northwest for life.
crimpDWPK
 
Posts: 267
Joined: Thu Feb 14, 2008 9:08 pm
Location: Oregon homeboy

Re: UNIQUENESS OF THE FEMME RACKING

Postby GIA on Tue Mar 04, 2008 8:19 pm

crimpDWPK wrote:i'd use a purse.
but i dont wanna look like a fag.
:cry:


Dude, no one would expect anything.
User avatar
GIA
 
Posts: 1895
Joined: Tue Nov 13, 2007 8:54 pm
Location: Blazin' the TOL

Postby FUNK on Wed Mar 05, 2008 9:08 pm

Yeah Just Go In With a purse And Just buy some tampons and bon bons ya dig?
User avatar
FUNK
 
Posts: 1460
Joined: Thu Oct 11, 2007 3:10 am
Location: fuck.

Postby crimpDWPK on Wed Mar 05, 2008 9:11 pm

FUNK wrote:Yeah Just Go In With a purse And Just buy some tampons and bon bons ya dig?

lol
Oregon is the sh*t. Northwest for life.
crimpDWPK
 
Posts: 267
Joined: Thu Feb 14, 2008 9:08 pm
Location: Oregon homeboy

Postby isweatkrylon on Tue Mar 18, 2008 12:39 am

THAT WAS STUPID!
DeBT
DRO
DRON
isweatkrylon
 
Posts: 33
Joined: Mon Mar 17, 2008 1:39 pm

Postby Sun on Wed Mar 19, 2008 2:43 am

How could you possibly believe that Michael's would be carrying micro cans.. or even pocket cans. Does Michael's think that the people who really buy spray paint need to conceal the cans in their pockets before they paint a their school science project?

Correct me if I'm mistaken and Micro is really a brand of cheap paint.
A nice sunny day to go bombin'.
Grover wrote:Blame me
User avatar
Sun
 
Posts: 1052
Joined: Tue Mar 18, 2008 5:55 pm
Location: In the basement

Postby MENT1 on Wed Mar 19, 2008 11:04 am

Sun wrote:How could you possibly believe that Michael's would be carrying micro cans.. or even pocket cans. Does Michael's think that the people who really buy spray paint need to conceal the cans in their pockets before they paint a their school science project?

Correct me if I'm mistaken and Micro is really a brand of cheap paint.
well it depends, its like a art store so they might have like a alien type can but i doubt they have micros of any type.
User avatar
MENT1
 
Posts: 281
Joined: Fri Mar 14, 2008 8:20 pm

Postby isweatkrylon on Wed Mar 19, 2008 1:33 pm

yea, no micros, and he said "were going to michaels" i said "y" he said "surprise"

20 feet fro mthe door he says "dude theres micros here"

and i say :roll:
DeBT
DRO
DRON
isweatkrylon
 
Posts: 33
Joined: Mon Mar 17, 2008 1:39 pm

Postby Silent on Wed Mar 19, 2008 1:46 pm

i recently got chased out in the middle cause i got caught in a hardware store.gonna lay low for a bit
GABEMEDS wrote:i want to throw things at him.like bricks and sh*t
Silent
 
Posts: 185
Joined: Mon Mar 17, 2008 6:33 pm
Location: Brooklyn,NY

Postby Silent on Wed Mar 19, 2008 5:33 pm

isweatkrylon wrote:
Silent wrote:i recently got chased out in the middle cause i got caught in a hardware store.gonna lay low for a bit


theres more than just the hardware store

not were i live
GABEMEDS wrote:i want to throw things at him.like bricks and sh*t
Silent
 
Posts: 185
Joined: Mon Mar 17, 2008 6:33 pm
Location: Brooklyn,NY

Postby FUNK on Mon Mar 24, 2008 10:28 pm

isweatkrylon wrote:THAT WAS STUPID!

are you speaking to me?
User avatar
FUNK
 
Posts: 1460
Joined: Thu Oct 11, 2007 3:10 am
Location: fuck.

Postby Seed on Tue Mar 25, 2008 12:07 pm

yeah micheals sells micro cans. i used to take them all the time. its in the modeling section usually
Seed
 
Posts: 3
Joined: Mon Mar 24, 2008 7:43 pm

Postby dazey on Tue Mar 25, 2008 3:15 pm

yeah the michaels by my place has micros. and has other spray paint for other things. so those ones are rackable just not the krylons :(
its art NOT vandilism
dazey
 
Posts: 662
Joined: Fri Jan 11, 2008 6:07 pm

Postby ARMNhammer on Tue Mar 25, 2008 4:09 pm

FUNK wrote:
isweatkrylon wrote:THAT WAS STUPID!

are you speaking to me?


no that was me telling Mr I sweat krylon to stop running his mouth about too many racking details.
User avatar
ARMNhammer
VIP
 
Posts: 4183
Joined: Thu Aug 30, 2007 4:26 pm
Location: your moms house

Postby JustChillin on Tue Mar 25, 2008 6:39 pm

Armn i believe you did me the favor of deleting a whole post due to that f*ck krylon. I would like to say thank you and good work.
JustChillin
 
Posts: 109
Joined: Sun Feb 10, 2008 7:46 pm

Postby FUNK on Wed Mar 26, 2008 12:46 am

i got caught racking food yesterday at top foods in everett wa.
he just said to never come back lol.
User avatar
FUNK
 
Posts: 1460
Joined: Thu Oct 11, 2007 3:10 am
Location: fuck.

Postby dazey on Wed Mar 26, 2008 7:06 am

FUNK wrote:i got caught racking food yesterday at top foods in everett wa.
he just said to never come back lol.


lol when i was liller i got caught stealing. and so i put on one of those lil scared sorry faces and said it was a joke and i was gunna put it away lol :lol:
its art NOT vandilism
dazey
 
Posts: 662
Joined: Fri Jan 11, 2008 6:07 pm

Postby dazey on Fri Mar 28, 2008 9:56 pm

today i was out with my frends. and racked to markers :lol: a silver pilot or w.e and a sharpie magnum (by the way first time racking in like 5 years. must say it was fun and extremely easy lol just slip it up my sweater sleeves and down my pocket :P)

Image
its art NOT vandilism
dazey
 
Posts: 662
Joined: Fri Jan 11, 2008 6:07 pm

Postby SKi on Fri Mar 28, 2008 10:11 pm

damn i never seen dat kind of piolet
SKi
 
Posts: 266
Joined: Fri Jan 18, 2008 9:53 pm
Location: nyc,queens

Postby dazey on Fri Mar 28, 2008 10:27 pm

SKi wrote:damn i never seen dat kind of piolet


yeah lol i stumbled upon it like 2 months ago. but never got a chance to go back. annd i wanted the gold one but i couldnt get the gold :(
its art NOT vandilism
dazey
 
Posts: 662
Joined: Fri Jan 11, 2008 6:07 pm

PreviousNext

Return to CRAZY STORIES

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests

cron